2013年8月12日星期一

新玩具 Bosch mum5 之法式麵包

買了新玩具,當然要趁暑假好好善用。第一次自己跟食譜學整法包,未有看過mum 5的示範,用幾多速搓包又不知、搓多久又不知、發酵多久又不清楚,完全自己摸索,慶幸沒有做麵包底子的我第一次就相當成功,真的幸運非常。

其實法包都算容易做,只有簡單幾多步驟就做好,用了在citysuper 富澤商店買的麵粉,做出來的法包算是十分鬆軟,配上蕃茄蜆肉扁意粉,真的很正 ! 

自從開始學整麵包後,老公開始客人上身,不時提出新的要求,說只要我買ham 加蕃茄生菜就可以整panini 給他做午餐,又說蜆肉意粉雖然好吃,但若果配上自家意粉又會更好云云。要求越來越多,他開始以為自己娶了一個廚師妻,真的被他氣死! 


食譜由bosch提供
材料: (可做兩條法包,今次我只用了一半的份量就做出圖中的一條)
高筋粉 280g
低筋粉 20g
紅依士 8g
鹽 6 g
水 180 g

做法:
將所有材料 (除水外)用平刮以速2/3攪勻,需時若2分鐘。(圖 3)
加水,用粉勾以3速攪拌10-15分鐘至麵團吐呈筋性及光滑。要留意一開始不要加所有水,扣起一點攪拌一會看麵團不夠才加。(圖 2)
用保鮮紙包起發酵,至 1.5 或2陪大 (38度的環境需時約半小時) (圖 4&5)
取出麵團拍走空氣,閒置5- 10分鐘 (圖 6)
將麵團搓成長條形,灑上少許高筋粉 (圖 7),再發酵至2陪大,在包面界上3刀 (圖 8)
放入己預熱至 200度的焗爐,入爐3分鐘後噴水,再焗約 15分鐘至表面金黃色即可。
出爐放在架上閒置一會就食得喇 !

 從12蚊店買的hello kitty噴壺。

 看,法包圓圓的幾可愛!
 切開可以看到麵包的質感都算鬆軟。
 麵包再沾上蜆肉意粉的湯真的十分美味。

3 則留言:

  1. I thinking of buy either kitchen aid ken wood or borsch. Looked at the borsch today and it sounded noisy. Pls reply to mookiehk@netvigator.com

    回覆刪除
  2. 我覺得好用,其實唔算係好嘈,少少聲總有,唔嘈又點夠力打倒粉? kitchen aid 係靚,但係睇watt數就知唔夠力。Kenwood 我就冇乜研究。不過以呢個價錢,咁既質素,仲要有咁多配件,我覺得mum5 就真係好好。

    回覆刪除